Spółdzielnia Mieszkaniowa „Przełom” w Mińsku Mazowieckim ul. Kościuszki 20 prowadzi nabór na wolne stanowisko pracy:
Administrator osiedla
Do obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie między innymi:
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie (mile widziany kurs „Zarządcy nieruchomości”)
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie, samodzielność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie, na podstawie umowy o pracę na pełny etat
- wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy
- świadczenia socjalne
Cv prosimy składać do dnia 31 stycznia 2021 roku w biurze Spółdzielni w Mińsku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 20 (skrzynka korespondencyjna) lub drogą elektroniczną na adres sm@smprzelom.pl
Składane dokumenty powinny zawierać oświadczenie o udziale w naborze oraz dotyczące ochrony danych osobowych, które można pobrać ze strony internetowej Spółdzielni w zakładce: Rekrutacja - dokumenty potrzebne w procesie rekrutacji SM Przełom.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.