DRODZY MIESZKAŃCY
Zgodnie z § 4 ust. 12 uchwały Rady Miasta Mińsk Mazowiecki Nr XXI.202.2020 z dnia 29 czerwca 2020r, punkt selektywnego zbierania odpadów /PSZOK/ przyjmuje odpady od użytkowników lokali po udokumentowaniu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
W związku z powyższym Spółdzielnia Mieszkaniowa „Przełom” w Mińsku Mazowieckim informuje, że osoby planujące dostarczyć we własnym zakresie odpady komunalne do punktu PSZOK, np. gruz pochodzący z remontów mieszkań, odpady wielkogabarytowe lub sprzęt elektroniczny powinny skontaktować się z administratorem zamieszkiwanego osiedla bądź Kierownikiem Działu Administracji i Eksploatacji /numery telefonów dostępne w tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych/ celem uzyskania poświadczenia uiszczenia opłaty za wywóz nieczystości wymaganego w punkcie PSZOK.
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z § 7 pkt 16 obowiązującego Regulaminu zasad podziału obowiązków Spółdzielni i użytkowników lokali w zakresie napraw wewnątrz lokali „Użytkownik lokalu obowiązany jest wywieźć na własny koszt gruz i inne pozostałości po robotach remontowych i modernizacyjnych wykonywanych w lokalu.”.
A D M I N I S T R A C J A